Snart sommarlov, och jobb =)

Hade monstertentan i dag, molekylär cellbiologi.
Jag TROR den gick bra. Inte så att jag tror på alla rätt, för det kom några lågodds-frågor, men annars var det inget supersvårt om något visst litet protein som var gömt i något av kompendierna.
Nu är det bara att avvakta resultatet som kommer om tre veckor.
Jag vågar mig på att njuta av ett glas rött och emotse morgondagens drillning, dvs muntan.

Är inte särskilt oroad av den. Jag menar hur kan man vara det efter en sån total synaptisk utlösning av neurotransmittorer jag hade i dag? Membranpotentialen återhämtar sig fortfarande.
Men jag måste säga att jag är helt chockad av att jag kände igen allt ( nåväl nästan allt ). Högerhanden skrev frenetiskt men hjärnan var helt lugn. Så om jag får bra poäng här känns det som ett kvitto på att jag har hittat min pluggteknik.
To be continued...

P.s. Den här låten förföljer mig varje tentamen/dugga, den är så spot-on!

http://youtu.be/_BFXCgm5270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0