sommarjobbar=)

Efter ett par veckors ledigt ( som jag har ägnat åt familjen, städning och avslappnat vardagsliv ), började jag min sommarjobbs-tjänstgöring på "labbet" på kungälvs sjukhus.
Det känns jättekul att vara tillbaka. Få träffa sina gamla kollegor och några nya. Få jobba och tjäna pengar är inte dumt det heller!
Jag hade knappt hunnit hem, slängt i en bit tonsfiskomelett, förrän de var dags att gå på sommaryogans sista pass. Mina vader var rätt krångliga i dag, Kändes som de ville krampa när som helst, men efter en lång "squat" ( man sitter på huk med hela fotsulorna i golvet med rak rygg ), mjuknade dem till sist.
Nu är jag så där supertrött och ögonen går i kors... men vill inte sova än :/
P.s. Jag väntar på tentamensresultatet som skulle vara klart inom tre veckor. Nu har dessa tre veckor gått och på onsdag ska det tydligen komma. Men senaste anmälan till omtentamen är i morgon??
 Jaja, jag har redan anmält mig till omtentamen och hoppas kunna avboka den "dejten" och njuta av sommaren :)
Om jag får G, återkommer jag med ett tjoho! Om inte hittar ni mig med näsan i min tjocka pärm med anteckningar och handouts...

Glad sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0