nytt försök...söndags-plugg

I dag har jag inte fått riktigt lika mycket gjort som i går, men det känns rätt bra ändå.

Det var vikingamarknad, så självklart åkte vi dit och tittade i solgasset.
Jag köpte ett "halsband" dvs fin glaspärla på en lädersnodd till minstingen, och en härva växtfärgad ull som jag ska försöka nysta upp när jag har tid, om någon månad eller så :P

I dag lyssnade jag igenom föreläsningen om nukleotider och det kändes mycket lättare att fatta den här gången. Inser att jag nog bör göra detsamma med enzymerna men det tar så lång tid.

Middag i dag blev fläskstek i lergryta med färsk vitkålssallad och fusk-potatisgratäng ( från fryspåse ).
I morgon ska jag iväg och jobba hela dagen. Det var länge sedan men jag tror jag kommer ihåg hur man gör =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0