Nöta in kunskap...

http://www.youtube.com/watch?v=pH_ibPHK0y0

Jag pluggar och pluggar. Har till och med öppnat the cell några gånger, och den är bra! :-)

Men det går inte att få in allt, det är bara att inse. Har repeterat det mesta, lyssnat om en del. Ska göra mindmaps för alla avsnitt, och försöka ha kul under tiden ;-)

Länken ovan handlat om signaltransduktion. Internet är sååå bra.

Enligt bälte och hängsle-principen nöter jag in de senaste duggorna med svar, varav jag har fått kolla upp en del själv. Nästa vecka ska jag nöta in de senaste 10 tentorna med svar, för de flesta föreläsarna finns kvar sedan 2005 tror jag!

Tänker klara den här tentan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0