Plugg-paus

Efter att ha vinkat adjö till mina små monster (snott rakt av från lady gaga!)
bredde jag ut mina papper och pärmar och laptopen på köksbordet. Siktet var inställt på att reda ut exakt hur apoptosen fungerar, dvs programmerade celldöden.
Mitt i alla C.elegans, apaf1 och caspaser bestämde jag mig för att gå ut en sväng i solen och blåsten.
Klokt beslut! På lokala loppisen slösade jag bort 30 spänn på följande attiraljer: en styck perfekt lunchlådekylbag med LÅNG axelrem (GILLA!) och 2 böcker, ena systrarna voltaires mat, och den andra en kom i form bok med blossom, som jag ska följa slaviskt från nästa vecka.
Har dock låtit bli glass i dag ( duktig) och köpt upp en massa fruktgodis i form av ananas, gul kiwi och nektariner.

Kommentarer
Postat av: Dicle Özkan

Gillar dina köp! :D

2011-05-24 @ 23:19:49
URL: http://dicles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0